joi, 27 iunie 2013

Amenajari gradini in Brasov

Am avut zilele astea o mare problema cu noua casa a  fratelui meu, casa de vacanta din brasov. DUpa ce a terminat ditamai constructia curtea era praf, jale, plin de mizerie, moloz, praf si urme de materiale de constructie peste tot.

In prima faza am chemat o firma locala de curatenie, nu la fel de buna ca cei din bucuresti cu care eram deja obisnuit (ovmarcleaning.com), insa au fost ok oamenii, iar pretul imbatabil - parca se vede ca in provincie nu sunt la fel de multi bani.

Apoi a ramas de rezolvat problema gazonului, care deh... nu creste peste noapte - deci a fost nevoie sa luam gazon rulou din brasov, ca sa nu mai platim transportul din depozit. Maaare problema am avut cu asta - dar in cele din urma am gasit vreo doua firme care s-au ocupat inclusiv de montaj.

In cele din urma casa a ajuns sa fie si curata, gazonul la locul lui si toata lumea fericita. Vorba aia... bani si ai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu