marți, 9 iunie 2015

Cele mai bune colantari auto

Tomai am reusit sa imi colantez masina (care a fost zgariata de o creatura nenorocita de la un capat la altul - nu imi imaginez cu ce deranja masina mea parcata perfect regulamentar) la o firma foarte ok, asa ca am de gand sa le fac putina reclama baietilor care s-au ocupat - este vorba de o firma numita Autoprint (bine - de fapt poate ca nu asa se numeste firma, dar cu siguranta acesta este numele site-ului) si sunt INCANTAT.

Firma asta, autoprint, vine in intampinarea dumneavoastra cu o gama completa de servicii si produse din gama print (colantari auto).

Dintre ele, cele mai interesante sunt urmatoarele:
- colantarile auto (firma realizeaza atat colantari auto integrale, ceea ce inseamna ca masina este colantata in intregime, cat si colantari partiale, doar pentru componente)
- inscriptionari (realizam inscriptionari pentru orice tip de autovehicul, indiferent de model sau de dimensiuni)
- folii decorative - diverse modele
- folii imitatie sablare - diverse modele
- stickere auto si stickere decorative - diverse modele

Pentru colantari auto, inscriptionari sau aplicare de stickere auto in Bucuresti sau in Ilfov este partenerul perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu