duminică, 14 februarie 2016

Alege stickere auto

Firma Colantaridesign din Bucuresti (Ilfov) cmercializeaza o gama completa de stickere auto pentru masini de toate tipurile (atat masini de clasa mica, cat si sedanuri, hatchback-uri, suv-uri, masini 4x4, camionete, camioane, motociclete sau scootere). Cu alte cuvinte... aceasta firma din BUcuresti comercializeaza stickere auto pentru orice fel de automobil sau motocicleta.

Ce est einteresant... ca spre deosebire de stickerele auto normale, pe care le gasesti in orice fel de piata, materialul este realizat dintr-un polimer de mare calitate, ceea ce face ca respectivul sticker auto (care intre noi fie vorba - pate fi folosit si in alte situatii) este foarte durabil, nu se dezlipeste, culorile nu se atenueaza si poate fi folosit ani intregi fara a aparea urme de uzura (decat evident, in cazul in care pocniti masina).

Stickerul meu cumparat de la ei acum 3 ani arata si acum la fel ca in prima zi. De fapt... culmea este ca in timp ce vopseaua de pe batrana mea dacie pare sa se mai fi decolorat putins sau sa isi mai fi pierdut din stralucire, stickerul arata in continuare mai mult decat perfect.

De aceea m-am simtit sa scriu acest articol... ca o recomandare pentur firma de la care mi-am facut clantarea si ca o incurajare pentur cei inca nececisi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu