miercuri, 13 aprilie 2016

Amintiri deosebite din Insula Lefkada



Noi am ales un charter in Lefkada deoarece am fost indemnati de cei care au mai facut asta si am citit pe internet foarte multe pareri, iar majoritatea erau pozitive, asa ca am decis ca in concediu sa mergem si noi acolo. Pretul propus de cei de la agentia de turism a fost foarte ok, asa ca nu am mai stat pe ganduri.

Ne-am ales un pachet cu un hotel de 4 stele un am avut parte de cele mai bune conditii. Marele avantaj a fost ca am avut zbor din Bucuresti, pentru ca nu am vrut sa mergem cu autocarul deoarece pierdeam mult timp pe drum si era obositor. Asa cu avionul am ajuns imediat, iar tot in aceeasi zi eram deja cu burta la soare. Plaja era foarte curata, apa la fel, avea temperatura perfecta, in special seara, era o adevarata placere sa iti petreci serile pe plaja. 

De asemenea, erau o multime de baruri si terase unde puteai sa servesti tot felul de bauturi racoritoare specifice Greciei. Mi-a placut ca nu a fost nevoie sa ne trezim foarte devreme pentru a prinde un loc la sezlong, situatie foarte comuna la noi in tara, deoarece erau suficiente sezlonguri, baldachine si umbrelute pentru toata lumea.

Restaurantul din cadrul hotelului avea bucatari destul de priceputi si nu m-a dezamagit niciun fel de mancare, in ciuda faptului ca eu sunt mai pretentios si intotdeauna am asteptari mari. Cu toate acestea, se gaseau la fiecare pas cate un restaraurant cu specific, iar gastronomia greceasca este cunoscuta in toata lumea. Nu am intalnit deloc romani in cadrul complexului in care am fost cazati, iar restul turistilor proveneau din toata lumea, asa ca unii erau putin mai zgomotosi si guralivi decat altii. Per total a fost o experienta foarte placuta pe care abia astept sa o repet cu prima ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu